Jag ser d snöar, d var ju tråkigt buhu!!

Varför o åter varför ska d få lov att snöa IGEN! Har vi inte haft nog med vinter??? Jag bara undrar, man kan ju bli depprimerad för mindre... Jag som precis igår slängde in vinterjackan i tvättmaskinen för att den skulle bli ren o hängas in till nästa vinter. Jag önskar att jag hade den nu kan jag säga med en deci snö utanför o en timmes utedag framför mig, så bittert. Jag har precis kommit till jobbet o d var ingen hit att köra hit direkt. Det har ju inte varit ute med plogbilar vilket man kan förstå, ingen hade väl trott att d skulle komma så mycket snö. Så på vägen låg ett moddsnötäcke på mellan 3-6 centimeter som man fick lov slira sig igenom, sen hade jag i stort sett hela vägen en stor långtradare som låg o tryckte i baken på mig. Sacka om stressande o enerverande!!! Nä, nu vill jag ha sommar o sol o grillkvällar!!!!


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Va roligt med en som ska ha ganska så nära mig =) Ja dessa hormoner kan vara riktigt jobbiga emellanåt. =/

2010-05-04 @ 14:31:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0