Framme i uppsala!

Ja då var vi framme i Uppsala men det tog sin lilla tid. Vi hade ingen brådska så vi gjorde lite stopp här o var på ställen vi aldrig varit på o så. Liten semestertripp helt enkelt. Lilly vägrade dock sova något på hela första delen av resan, men hon var nöjd hela tiden så d gjorde inte så mycket=)

Här är lillstumpan då vi precis kommit iväg, glömde solskyddet hemma så vi gjorde vårat eget. Det blev en lite koja=)
Vi fick stanna några gånger för att kissa...suck säger jag...om det är något jag inte kommer att sakna så är det känslan av att hela tiden vara kissnödig. Bebben ligger o  sparkar på blåsan hela tiden så jag tror jag blir tokig...
Vi stannade för att äta på Lappens vägkrog, maten där var helt ok o mkt prisvärd.
Nästa stopp blev i Heby tror jag det heter, där ett varuhus som heter karlssons ligger. Det är grundaren av Ullared som startat den butiken så vi hade höga förväntningar...de dog ganska snabbt tyvärr. Inget var specielllt billigt o det var inte mycket att hänga i julgranen, om man så säger...
Efter detta var  Lilly ganska trött o klockan var ca fyra o hon hade fortfarande inte sovit något men efter denna lilla shoppingtur så slocknade hon ganska snabbt, skönt för henne...

Nä nu blir jag tokig, jag vände bilden rätt men datorn hängde sig o den är så trög så jag orkar inte vända på den en gång till...men som ni ser så slocknade hon o sov hela vägen till uppsala.
Där hann hon ner i lekparken en vända o gunga o åka kana innan vi åt kycklingsallad. Efter ytterligare lite löpning från lillan fram o tillbaka i korridoren så blev det välling o i säng. Nu sover hon äntligen o vi ska se film o äta glass. Underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0