Vilken shoppingdag!

Jag måste bara börja  med att berätta om när jag kom hem igår då stod på bänken en stor bukett med rosor o en påse med naturgodis från Anders till mig, så Gulligt! Jag önskar att jag kunde visa en bild men det är så att gubben av misstag fått med sig min kamera laddare så jag kan inte ladda min döda kamera o ta något kort. Så kort på dem samt all shopping får vänta, men då vet ni varför det är lite bildsnålt just nu.
Dagen började tidigt idag, Lilly vaknade tio över sex, suck, men jag vägrade att gå ur sängen innan klockan var sju, vilket resulterade i att lillan sprang omkring på övervåningen. Hon fick då tag på mitt glas med lite vatten i på nattduksbordet o råkade spilla ut det när hon skulle ställa tillbaka glaset. Hon sprang då ut ur rummet, jag trodde det var för att hon blev rädd men efter en lite stund kom hon in med en trasa i handen o började torka bordet o golvet. Det var bara SÅÅÅ gulligt, jag kunde bara le o le o le mot henne. Det är inte klokt vad medveten ungen har blivit, bara det att hon visste att jag hade trasor på toan samt att hon bemödade sig att öppna dörren för att ta ut den. Helt otroligt skulle jag vilja säga, hon är bara för underbar!!
Vid elvatiden så bar det av mot Borlänge med farmor i bilen. O vad kan jag säga det gick hur bra som helst, jag hittade jättefina stövlar åt Lilly både fodrade o ickefodrade, inte helt fel var det att farmor betalade kalaset heller=) Tack för det säger man då. Sen hittade jag byxor till mig o tröjor till Anders samt lite ljus. Efter ett tag lämnade farmor oss o vi gick själva men även det gick jättebra med tjejen, o storhandlingen på maxi gick också super. Jag är så stolt över min lilla sessa i bilen hem började hon gnöla men vad kunde jag vänta mig...hon fick gärna gnöla lite då hon skött sig så bra hela dagen.
Nu sitter jag här, Lilly sover o jag ska till att äta min egengjorda sallad, gott!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0