Vilken natt!

Oj, oj, igår la vi ju lillan vid halv åtta för att hon skulle sova lite längre idag i och med att jag började senare. Men tror ni inte att vi åkte på en drygnatt istället. Hon vaknade flera gånger o skrek så jag gav henne lite mera vällingö för jag tänkte hon kunde vara hungrig, sen gav jag henne alvedon för hon fortsatte att skrika o ta sig för munnen. Så jag tänkte det kunde vara tänderna, men hon fortsatte att vakna o skrika. Det var då jag blev som en annan människa, otäkt alltså, jag blev så frustrerad o jag hade huvudvärk o jag var fruktansvärt trött. Så jag blev hemsk mot min lilla sötnos som man vet med klart sinne skrek för att något är fel o hon kan bara meddela sig på det sättet. Men i det tillståndet jag var så tog jag det personligt o tyckte hon skulle fatta att vi gjort allt vi kunnat o att hon skulle vara nöjd o sluta skrika. Men det gjorde hon ju inte såklart... Det är tur att man i de lägena har en man med allt tålamod i världen som gick in i hennes rum, natta henne o lade sig bredvid hennes säng på en madrass som vi har där. Puss min älskling för att du är den du är!!!
Det sköna var dock att hon sov till strax efter åtta o morse o sen var det bara att ta upp henne krama henne hårt o be om ursäkt för att mamma varit så fruktansvärt korkat dum mot henne o pussa lite på henne. Sen på vägen till jobbet var det bara att ringa maken o be om ursäkt för att jag varit en ragata=)
Man ska allt vara tacksam för att man har hittat en man som älskar en både i nöd och i lust, att det inte bara var ord man sa till varandra på vigseln.


Kommentarer
Postat av: Therese

Fy för sådana nätter. Jag förstår din frustration. Skönt att man inte har långsinta barn:)



Hoppas nästa natt blir bättre. Kram

2010-03-16 @ 12:45:32
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0