Snart,snart,snart!!!

Åh, snart är denna dryga inkubationstid över! Det har varit riktigt drygt att bara befinna sig i sovrummet hela tiden, men idag smet jag ner till syrummet o sydde lite när Anders och Lilly var borta. Men i morse var det riktigt jobbigt då jag hörde Lilly stor gråta, jag satte mig i trappen för att se vad det var och hon slutade inte. Hon fick syn på mig och ville  bara komma till mig, sååå jobbigt att inte få ta henne i famnen o trösta henne. Men jag gjorde mitt bästa o började sjunga "i ett hus vi skogens slut, lite tomte tittar ut..." Som tur var hjälpte det men jag kom knappt in på andra omgången innan jag själv brast i tårar över hela situationen. Hon snyftade o följde med i varannan rörelse med sina små underbara händer, o när man kommer till slutet "räck mig handen din" så räckte hon ut sin lilla hand mot mig och då brast det för mig. Så det var bara att gå upp i sovrummet o samla nya krafter.
Så jag längtar tills imorgon förmiddag då inkubationstimmarna gått ut och jag får krama om  mina älsklingar igen. Fatta, två dagar har gått utan att man fått krama dem, det är ju mycket svårare när de är i samma hus. Så idag när de var borta var d inte lika jobbigt.
Imorgon bär det i alla fall som planerat av till Jönköping, jag ser verkligen fram emot det och hoppas att vi får en underbar helg där tillsammans med våra vänner där nere.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: mlin & Maja

Åh, vad skööööönt att du är frisk! =) Välkomna ner till Jkpg, önskar vi hade lite mer av våren att bju på bara =) Men vi bjur iaf gärna på fika hos oss någon gång i morgon =)Kör försiktigt!

Kram

2010-03-04 @ 21:14:34
URL: http://malinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0