Slutpumpad!

Oj, vilken dag! Jag började sent idag men fick jag sovmorgon! NEJ! Lilly bestämde sig för att vakna klockan sex i morse. Klockan SEX! så jag tog upp henne o la henne i vår säng för jag tänkte hon kunde leka lite bredvid mig eller brevid sängen. Men icke, när jag låg där o blundade så försökte Lilly dra upp mina ögonlock med sitt pekfinger, skönt?, nej definitivt inte. Så det var bar att palra sig upp o göra frukost o fördriva tid fram till kvart över nio då vi skulle åka till dagmamman.
På jobbet gick allt väldigt smidigt måste jag säga, riktigt kul dag att jobba trots att jag slutade halv sju. Men sen var det bara hem o slänga på sig träningskläderna o iväg till step up träningen. Jag slängde i mig en dextrosol o hoppades på att adrenalinkicken skulle sätta in när musiken startade. Men nej, inte det heller... så det gick så tungt o det hjälper ju inte att bebisen i magen blir tyngre o att man får mera blod att pumpa runt i kroppen.
Men det känns ändå väldigt bra att ha tränat o gjort något vettigt med kroppen.
Ikväll så lade vi Lilly halv åtta en halvtimme senare än vanligt så jag hoppas på lite mera sovmorgon i morgon, då jag också jobbar stängning till halv sju.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0