På jobbet!

Tack o lov så var det inte magsjuka som jag åkt på, det trodde jag väl aldrig riktigt heller men man kan aldrig vara säker. Min nya diagnos som jag tror stämmer lite bättre om man tittar på symtomen är en lätt släng av magkatarr. Inte så kul det heller men man mår i alla fall inte konstant illa o spyr inte. Men man har ont i magen, eller snarare övre delen av magen, precisunder bysten. Det kan kännas som att det sticker i en lite då o då så man får vara noga med vad man äter samt att man tar det lite lugnt. Men jag är dock på jobbet igen, det känns faktiskt skönt. Men jag får se upp med stekt mat o stark sådan, lite typiskt för jag tänkte kanske att Anders o jag skulle ha passat på att äta thai mat imorgon efter ultraljudet men det rimmar nog inte så bra med magkatarr, åtminstone inte om jag vill bli frisk o inte ligga o kvida hela kvällen. Så det får väl bli någon lite tråkigare husmanskost som är kokt o inte stekt, kryddad eller friterad=)
Skönt att sluta tidigt idag i alla fall, ska försöka förära min kära svägerska ett besök eller kanske bjuda över henne. Vi får se, träffas vill jag göra hur som haver. En god fika skulle inte sitta fel heller men kaffe kan jag ju drömma om, det är silverte med honung som gäller.
Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0