Oj,oj,oj

Vilken helg, jag skulle kunna skriva en hel uppsats tror jag och det kommer jag nog förmodligen att göra så småningom. Ska bara komma hem från jobbet o ladda över lite bilder från kameran o så. Jag kan i alla fall säga att vi haft det KANON! Jag ska som sagt redogöra för allt snart men det kliade lite i fingrarna så jag var bara tvungen att skriva något, har ju inte gjort ett inlägg på tre dagar eller så. Vi har fikat och vi har ätit gott samt shoppat på ullared gekås i mängder! Kom hem med massa fina saker, det är helt sjukt vilka bra priser de har på grejerna där nere. Måste nog boka in en resa dit igen strax efter bebisen har kommit o fynda lite.
Vi har som sagt haft det super kul o barnen tror jag också njutit av varandras sällskap. Huset våra vänner flyttat till var helt kanon, två våningar med flera rum så Anders och jag kunde sova i ett rum o Lilly stoppade vi i lekrummet som låg intill rummet vi sov i. Detta på övervåningen, så de andra sov där nere. Vilket var kanon för då väckte inte barnen varandra så vi fick sova gott. De hade fått det riktigt fint också, jag blev väldigt inspirerad! Måste gå nu lite förhastat men det händer saker här på jobbet så jag måste rycka in. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0