Ny färg!

Har precis stoppat Lilly i säng o sitter nu med en ny färg i håret, mörkbrun, jag hoppas det blir bra. Det ser lite väl mörkt ut just nu, nästan svart men det blir nog bra till sist hoppas jag=)
Sen ska jag göra fetaostsallad med oliver som jag gått o varit sugen på så länge, sen blir det naturgodis o faktiskt lite vanlig saltlakrits. Det här med totalt godisförbud fungerar inte så bra för mig just nu då bebisen verkar ha ett stort sug efter saltlakrits. Men jag försöker hålla mig till det. Jag vill ju inte börja gå upp massa i vikt nu för att jag inte kan håll mitt sug i chack.
Jag vet dock inte riktigt vad jag ska titta på på tv'n för tv tittande lär d ju bli i någon form. Men om det blir lets dance final eller en film som jag köpt nyligen vet jag inte, vi får se vad jag är sugen på när jag väl sköljt ur hårfärgen o fixat till håret lite.
Anders är ju nu borta o jag märker att mina känslor verkligen är labila just nu, jag typ bölar bara jag tänker på att han är borta o inser att jag ska spendera två nätter själv utan honom. Vardag för en del liksom, jag menar mamma veckopendlar till Uppsala o sover hela veckor från pappa ibland en och en halv, då kan man ju snacka separationsångest!
Men jag intalar mig att det är graviditeten som gör mig blödig=)
Imorgon bär det av till Borlänge för lite vårshopping, det ska bli riktigt kul. Jag hoppas att Lilly också kommer att tycka det men framför allt så hoppas jag att hon kommer sova i bilen på vägen dit så hon är någorlunda pigg o snäll när vi kommer dit. Det är gummistövlar till Lilly som står högst upp på listan, sen tröjor till Anders o sen ett par byxor till mig. Vi får se om det blir något mer men det blir det säkert=)
Jag lägger väl in lite bilder imorgonkväll eller på söndag så får ni se vad det blev.
Ha d gått till dess det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0