Mamma, mamma, mamma

Oh äntligen har mamma kommit hem från Uppsala igen o ska vara på hemmaplan en vecka nu innan hon åker igen. Det känns faktiskt tomt att inte ha henne här, kan bara tänka mig hur tomt det måste kännas för min stackars fader. Men efter jobbet idag så hämtar jag Lilly o så drar vi till Nås för att träffa både mormor o morfar. Anders tittar förbi efter jobbet, det ligger på vägen hem från Borlänge. När jag nämnt morfar eller mormor så har Lilly gått till dörren o väntat för hon trott att de ska komma o man har försökt förklara att de inte kommer men att vi ska hälsa på dem snart. Men vad är snart för en ett och ett halvt åring? Men vad ska man säga?
Jag funderar på att även göra ett litet besök på 'presenta' som ligger i Nås innan mamma kommer hem. Presenta är en liten trevlig inredningsbutik med massa mysiga saker, jag tänkte jag skulle kolla vad de  fått in för vårgrejer. Kanske hittar jag något fynd eller så=)
Jo, just ja, nu blir det snart bilder i mängder. Jag hittade äntligen min batteriladdare till kameran i min egen väska såklart som jag inte använt sen Jönköping i och med att jag där köpte mig en ny. Men huvudsaken är att den kom fram så nu sitter batteriet där o laddar så ikväll kanske första alstret kan komma, vi får hoppas det.
Till sist, natten med Lilly har varit något sånär dräglig, hon började såklart grina igen men vare sig Anders eller jag orkade bry oss (låter hemskt) särskilt mycket så det blev mest att vi gick i o lade ner henne då o då o hon somnade faktiskt efter ett tag. Vet inte alls hur länge det tog, jag har slutat titta på klockan eller orkade inte ens det...Hoppas det blir bättre=)
Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0