Magsjuka forts....

Ja, nu är jag här igen. Jag har legat i sängen konstant hela dagen tror jag, och ändå så är man helt slak. Spyandet tar helt enkelt musten ur en. Men det är nog som jag hade hoppats, jag börjar känna mig bättre och har inte spytt på sju timmar. Jag har även kunnat äta lite och behålla det vilket känns bra. Så nu ska jag bara ligga imorgon också o sen städa, byta lakan och sprita allt=) O säga farväl till magsjuka hoppas jag!!!
Men gosse vad cola man har fått i sig idag, helt sjukt, jag som aldrig dricker cola annars. Gissa om jag i fortsättningen kommer att förknippa det med magsjuka?! Men det är tur att det finns cola i magsjuketider, för det verkar då vara det enda man kan få i sig till en början.
Blåbärssoppan som min man var så snäll o köpte hamnade ganska snabbt i toaletten, så den lockar inte heller särskilt mycket. Men jag ska faktiskt försöka dricka lite innan jag ska lägga mig att sova för natten.
Så just nu ser det ut som att  Jönköping blir av, jippi!
Håll tummaran o be att allt går vägen för oss, vi hörs!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter bra att du mår bättre. Jag vet hur slut man är efter magsjukan. Hoppas resten av familjen slipper bli sjuka... i så fall ses vi på fredag. Kram

2010-03-03 @ 19:16:11
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0