Livet just nu...

Livet just nu, ja, vad ska man säga...Trodde än en gång att vi skulle få hem en säng till Lilly, den fanns i Borlänge så jag ringde o sa att min man som jobbar där hämtar den imorgon (vilket var igår). När min man ringer efter jobbet för att kolla upp så de är hemma så säger de att en annan är påväg för att köpa sängen. Vi blev så besvikna!!! Vad ska man göra för att få en säng här i världen?!!!
Sen till råga på det så har Lilly haft drygnätter o igår så fick hon 38,7 i feber som hållt i sig så natten till idag var inget undantag från de andra. Hon vaknade vid halv tre tiden o skulle inte sova, Anders gick in o lade sig men d hjälpte inte så jag gav henne lite mera välling vilken hon hällde i sig o sen somnade om. Men inte sov hon så länge fast hon varit vaken, halv sju skulle hon upp! Jobbigt för min Anders men som tur är har hon varit slak idag så han har kunnat sitta med henne i famnen o vilat sig lite framför tv'n.
När jag kom hem idag var hon inte direkt på sitt strålande humör, snarare tvärtom så i med lite päron tiger youghurt som jag köpte på vägen hem (fjäsk). Hon åt två portioner, sen var det bara att lägga henne en sväng, dvs nu. Jag ska snart väcka henne så att hon inte sover för länge o inte vill lägga sig sedan.
Annars har dagen på jobbet varit helt ok! O imorgon så har jag tidig fredag så det ska bli väldigt skönt att komma hem lite skapligt.
Men nu först så ska vi ha hemgrupp, vi träffas med ett gäng ungdomar o språkar lite om livet kan man säga. Sen ska jag njuta av en varm dusch innan jag lägger mig, fint d=)
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni har verkligen otur med den där sängen. Vilket elände!

2010-03-18 @ 21:15:14
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0