Kalas,kalas, kalas!

Idag på förmiddagen så var vi på kalas hos Moa som fyllde tre år. När vi kom dit hade de dukat upp ordentligt med fikabröd, man visste inte riktigt vad man skulle välja. Jag insåg ju ganska snart att jag inte kunde ta av allt för då skulle jag få ont i magen. Men tårta blev det ju såklart! Den var riktigt god, chokladsockerkaksbotten med sylt och någon slags vitchoklad kräm emellan, ja, hur som helst var det en tårta helt i min smak.

Självklart satt det tre tända ljus på tårtan som Moa, innan vi högg in på den, fick blåsa ut och hon lyckades riktigt bra med lite instruktioner från Jenny. Fin tårta inte sant, rätt färg också=)

Så här snygga var vi på kalaset, eller ja, det var väl framförallt Lilly som såg riktigt cool ut.
Riktigt häftig i fynden från Ullared.
Ja, nu ska vi bara vänta på att Lilly ska vakna sen bär det av till svärföräldrarna på middag, där jag tror även morfar kommer att vara. Det blir kul för Lilly det, både farfar och morfar på samma ställe, kan det bli bättre säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0