Here we go again...

Först vill jag säga att jag är så trött på den här datorn just nu, har redan skrivit detta inlägg men det försvann kort sagt.
I alla fall, jag tyckte jag hade fått min beskärda del av sjukdom då jag hade magsjuka för ca tre veckor sen. Men inte, nu sitter jag hemma igen o mår illa. Jag vaknade klockan fem o mådde inge bra, satte mig på toan o sen blev de två gånger till inom loppet av två timmar. Efter det spydde jag men jag tror det var bebisen för jag hade inte kunnat äta något än. Men det var bara att ringa jobbet o säga som det var o då ville de inte gärna ha mig där.  Även om jag tror att det är där jag blev smittad för det var ett kid där igår som inte mådde så bra i magen o satt på toa.
Jag känner  mig inte slak som sist utan jag kan faktiskt äta lite grann o må bra, bättre än om jag inte äter. Jag känner mest att jag går omkring som i en dimma o inte är riktigt mig själv o hjärnan hänger inte riktigt med.
Ja,ja, jag ska försöka jobba imorgon o sen är det ultraljud på torsdag som jag absolut INTE får missa.
Just nu är Anders o Lilly ute o handlar till lunchen, jag ska göra potatis o purjolök soppa, tänkte det kunde vara skonsamt för magen. Lilly blev helt uppspelt av att få åka med o handla, är väl ganska uttråkad av att bara se våra fyra väggar hemma o bara leka med mamma o pappa. Hon var ju sjuk förra veckan så hon har ju inte fått  leka av sig på länge. Så jag hoppas på att hon ska få gå till dagmamman imorgon o riktigt leka av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0