Sångfågeln Lilly...

En längre period nu har lilly sjungit sig själv till söms, man har lagt ner henne o hon har sjungit en halvtimme sen har hon somnat kring åtta. Det har varit en fröjd, hon har varit så nöjd. Men nu börjar d bli lite väl långa sångstunder o ibland blandat med missnöjdhet o gråt. Vi ger henne fortfarande välling kl halv åtta o lägger henne efter d men nu kan hon ligga o sjunga o prata för sig själv tills klockan är tio halv elva. Inte lika kul=(
O på senare tid har hon inte varit så nöjd alla gånger heller utan kan börja gråta o vara missnöjd. Detta resulterar också oftast i att hon sover för länge på morgonen typ till halv nio så det blir en ond cirkel kan man väl säga.
Jag funderar på att ställa mitt larm på åtta o väcka henne så kanske vi kan komma tillbaka till någon slags normalitet...
Ni kanske tycker d låter skönt att få sova till halv nio o d e d förvisso men det är inte så kul att söva henne på kvällen från halvåtta till halv elva. Hellre att hon somnar kl åtta o jag får sova till halv åtta.
Så imorgon ska jag försöka komma upp o väcka mitt lilla hjärtegull så får vi se hur allt går, om hon blir sur eller om allt går bra.
ha d!


Kommentarer
Postat av: Therese

Usch jag vet hur det är att ha ett barn som krånglar med att somna på kvällen. Frustrerande.



Nu är vaggan hos mamma och pappa och så även en present till dej från mej:) Ni får hämta den när ni har tid någon dag framöver.



Ska bli spännanande att hör aom du hittar någon lösning på läggnings problemet.

2010-06-26 @ 22:50:36
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0