Ljuvliga dag!

Äntligen har sommaren letat sig upp till dalarna o det e fantastiskt!
Sådana här dagar är det extra underbart att vara dagisfröken, då man får vara ute från nio till elva o bara njuta av solen. Idag är det inget undantag förutom att jag nu sitter på rast då men sen bär d ut igen=9
Igår var en härlig dag med, vi åkte efter jag hämtat Lilly till Emma, Alma o lilla Ellen. Hade köpt en lite present, en boddy i stl 56 som jag trodde skulle passa nu. Men icke, alltså hur små är bebisar egentligen.... Det är helt otroligt vad små d e, man står o tittar på bebiskläder nu igen o tycker att allt ser så smått o för litet ut men de är verkligen så små. I alla fall var d mysigt att träffa dem om en lite kaosartat, Alma o Lilly är lite lika i sitt sätt att vara, allt är mitt o de ska promt ha samma sak=) Men jag tror d hade d kul på sitt sätt, Alma tyckte då att vi skulle stanna längre o d ville Lilly med=)
Sen åkte vi hem o lagade mat  för att ladda inför kvällpasset. Det bestod av läggning o efter det lite nytta i hemmet. Det blev flytt av TV in till vardagsrummet igen o pysselhörnan kom in i gästrummet där vi för närvarande sover=)
Ja ägnade mig åt att grundmåla alla taklister i vårat nya sovrum. Idag blir det förhoppningsvis mera grundmålning av golvlist o lite slitning av tapeter. Samt ställa iordning vårat kaosartade vardagsrum så det blir trevligt att vistas där igen=)
Jag har kommit i någon ny fas nu känner jag, magen har blivit tyngre o mera otymplig men jag känner mig piggare o mera allert än på länge o väldigt inspirerad till att fixa o dona hemma. Fyra veckors jobb kvar sen är d semester o don på heltid så vi hinner färdigt. 12 veckor kvar nu bara, men jag hoppas på tio=)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0