Ingen tid för blogg längre

Hej på alla där ute...sommaren har börjat o vi har fått vackert väder här upp i dalarna. Just nu oskar det dock o regnar men vi har haft en hel vecka med sol o höga temperaturer. Vi har full upp hemma o fullt upp på jobbet så varje liten minut går åt...så bloggningen har fått en lite lägre prioritet tyvärr men så får d vara nu ett tag. I fredags kan jag berätta att jag var ute med kollegor o åt på en thai resturang. De skulle avtacka mig nu lite innan det blir som mest hektiskt på jobbet o de går på semester. Så de bjöd mig på hela kalaset, det var INTE illa! Jag åt kycklingspett med jordnötssås o ris, till efterrätt blev d friterad banan med glass o honungsås, såååå gott!


I lördags kom pappa o mamma samt Sara hem till oss medan Jacce lärde sig timmra i snöån. Pappa o Anders gav sig på att bygga en sandlåda åt Lilly så nu är det bara sanden som saknas, men den ska vi hämta i veckan. Det ska bli så kul att leka med lilly i den, jag tror hon kommer stortrivas där. Nu är det bara ett staket runt tomten som saknas så man kan ha Lilly ute utan att vara rädd att hon ger sig ut på vägen.
Idag sjöng jag lovsång på möten sen åkte jag till mamma o pappa o vi ska snart äta, ska bli gott, är hungrig nu=)
Ja, det var en liten uppdatering av vad som hänt under d senaste dagarna...
Jag får visa bilder på sandlådan sen när allt är klart
ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0