Härlig, hektisk dag

hej på er där ute som läser...idag har jag haft en härlig men hektisk dag. Jag började med att måla färdigt med grundfärg i vårat nya sovrum för att sedan laga mat åt familjen. Ander fick ta d övergripande ansvaret för Lilly idag så jag kunde få lite gjort. Efter maten kom våra kära vänner från jönköping på en fika innan de skulle dra vidare. Alltid lika kul o trevligt att ha dem här, längtar tills de kommer tillbaka på semester så man hinner träffa dem lite mera. Vi fikade nästan upp resterna från mitt kalas, tur var väl d så att jag inte själv moffar i mig o blir större=) Appropå d så vägde jag mig idag o det ser fortfarande bra ut på vågen, ingen ångest än o jag hoppas att jag inte ska behöva úppleva d heller=)
När d åkt slängde jag på mig målarbyxorna igen o gick upp för att måla lister o fönster med riktig täck färg. Anders o Lilly fick åka till cafet o städa samt handla. När han kom hem så fick jag ytterligare en present, en parfym! Min man är helt otrolig!
Just ja, jag har ju inte bloggat om att jag haft kalas igår....iallafall så hade jag kalas igår för familjen o lite vänner. Jätte trevligt o fantastiska presenter. Man skulle nästan kunnat trott att jag fyllde jämt=) Av min man fick jag på morgonen kaffe på sängen samt en present innehållande en digital fotoram, fantastiskt! Jag fick även en prenumeration på en korsordstidning som jag brukar köpa. Om jag inte sagt det innan så älskar jag att lösa korsord som avslappning (ligger i släkten). O så idag då, får man en parfym som jag önskat mig, vad ska man säga??? Du är underbar min älskling!
Vad fick jag mera då...en tygsax, vit ögonskugga, ljusfat, scrapbook saker, armband o en kaffebryggare samt ett presentkort på en frisörbutik där jag brukar köpa mina hårvårdsprodukter. Som jag sa, man skulle kunnat tro att jag fyllde jämt o jag blev 28.
Jag har precis tagit mig en dusch o ska nu mysa lite med mannen med korsord o glass=)
kram!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken härlig födelsedag! Tygsax kan man inte leva utan är man väl fått en =) Grattis igen!

Kram

2010-06-14 @ 12:39:54
URL: http://viistan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0