Trotsig unge o kamera i poolen...

Oj var ska jag börja med att beskriva denna dag??? Jag börjar med natten tror jag, inte mycket sömn man fick inatt då lilla bestämde sig för att vakna cirka fem gånger. Hon hade tappat bort nappen, ville inte sova, sjöng, skrek mm. Maken är borta i Uppsala så jag är som kanske skrivit tidigare själv med snufsan. Vi två tiden tog jag in henne till mig för att se om hon kunde sova då men då låg hon bara o petade på mig o satte sig upp hela tiden så in med henne till sängen igen. Men vi sextiden försökte jag samma igen, tog in henne till mig o då somnade hon faktiskt o sov i dryga en o en halv timme.
Idag skulle jag som jag skrivit byta min nya mobil mot en annan så jag åkte dit efter att vi varit i lekparken med några vänner. Där beställde jag en annan sort som jag känner mig mkt tillfreds med o som jag har fått knappa lite på så jag vet hur den känns. O ja, den har knappar, ingen toutch här inte=)
Sen var vi till svägerskan som tagit hand om lilly o fikade sen åkte jag hem med tjejen för att sova middag men icke. Inte en sekund!!!! Man kan ju bli tokig för mindre...jag hade ingen ork o inget tålamod kvar i kroppen så dagen har inte varit så jättekul...det hjälpte inte att Lilly i smyg tog min kamera o doppade den i badpoolen=( så inga bilder på ett tag med andra ord...suck!!!
Men nu har jag precis lagt henne o jag hoppas till Gud att hon ska somna samt sova HELA natten o länge!!!
Nu väntar jag på att svägerskan ska komma så ska vi ha lite filmkväll, får se vad det blir för rulle.
kram o kommentera gärna om ni läser!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja se barn! Här blev det att ta morgon halv 4, då Gabriel inte skulle sova mera. När han väl somnade om kl 6 så vaknade Sakarias och skulle gå upp. Småbarnslivet är bra härligt. :-) Bara att masa sej upp!

2010-07-28 @ 20:18:08
Postat av: Therese

Men vännen då...fy va jobbigt. Blev kameran helt paj eller kommer den att funka när den torkat tror du?

Hoppas du får sova bättre inatt. Vi hade ingen vidare natt heller, tidig morgon och även krångel ikväll. Livet är inte alltid en dans på rosor.



Man överlever som tur är... bara att kämpa på. Massa kramar!

2010-07-28 @ 22:00:23
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja sömn är något jag aldrig kommer bli klok på!! Och när man väl får sova hela nätter skaffar man en till:)dom är allt bra underbara dom små liven!

2010-07-30 @ 07:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0