sorry!!!

Så fel det kan bli när man skriver inlägg in på småtimmarna. Jag har ändrat i inlägget om Almas kalas. Hon fyllde ju två och inte tre...ledsen Emma=)
Idag blev vi hemma från lägret på grund av spöregn, kände inte direkt för att åka ut dit då o gå i regnkläder en hel dag. Men vi längtar båda som tokar efter maken/pappa nu!
Jag tror att han kan vara hemma till typ fyra så då är det bara att bita ihop två timmar till. Jag ska väl gå o försöka få ihop något till lunch först...
Jag blev klar med shortsen igår o gillar dem skarpt, har inte tid att lägga in bild just nu men det kommer. Ha de tills dess o tack för alla kommentarer jag fått på mina tidigare inlägg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0