Feberfri!!!!

Underbart, underbart! Lillstumpan vaknade i morse o verkade riktigt på G så jag tog tempen o hon hade ingen. Alltså hon låg på 37 som man ska, JIPPI!!! så nu är det bara att ta d lugnt en dag till o inte träffa allt för många som doktorn sa sen hoppas jag på att allt blir som vanligt igen. Förutom såklart att hon inta får sola sig då, när man äter pencelin så kan man få hudförändringar om man är i direkt solsken för mkt. Så jag får vara duktig på att använda vårat parasoll=)
Men vilken lättnad att febern är borta, det känns riktigt bra!
Idag blir det väl fortsättning på tapetseringen annars vet jag inte är riktigt sugen på att sy också men vi får se vad tiden räcker till. Jag vill ialla fall försöka lapa lite sol o bränna lite medan solen visar sig=) Anders får väl sitta i skuggan med lillan här hemma, tror inte han har något emot d. Han är ingen som gillar att pressa=)
Vi hörs!

Våran lilla sköning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0