Björnparken i Orsa...

Idag började dagen med snabb frukost o inpackning i bilen för att så snart som möjligt åka o hämta svärfar/farfar som skulle åka med oss till Orsa björnpark. Vi skulle dit med Svägerskan o svågern vilka i sin tur tog farmor med sig i sin bil. Det var farmor som stod för hela kalaset vilket bara är att bocka o tacka för.
Jag ska vara ärlig o säga att jag inte riktigt visste om jag skulle följa med eller inte. Det gjorde ont i magen på mig redan när vi satt oss i bilen men jag chansade. O det var väl tur för trots det dåliga vädret så fick vi se flera björnar o en magnifik tiger!
Men jag kan säga att jag under tiden blev riktigt trött o slut, det gick i stort sett uppför HELA tiden så jag fick stanna ibland o hänga med huvudet mellan benen för att få lite blod o syresättning=)
Så såhär i efterhand kanske jag inte rekomenderar att gå där höggravid (slutet av v 36)...
Jag kommer faktiskt att lägga in bilder i efterhand (sitter hos mamma o pappa o skriver) för när jag startade min kamera idag så fungerade den, tack gode Gud för det!
Nu sitter jag som sagt hos mina föräldrar för d var nästa stopp för dagen=) Här ska vi snart få intaga kvällsmat i form av något grillat vilket jag ser fram emot riktigt mycket! Min kusin från Uppsala är här med sin kärlek som jag inte träffat förut så jag ska väl granska lite vad jag tycker=) nä då...han såg helt ok, o maken tyckte att hans axelparti sa allt, att han är en stabil karl=)

Ja, som sagt jag längtade bara att få skriva lite men jag skriver mera senare o lägger in lite bilder...tills dess kram o ännu en gång tack för era kommentarer.
O jag måste ju tillägga att Lilly skötte sig exemplariskt på björnparken o somnade gott på vägen hem i bilen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0