Underbart med bjudasmat!

Idag blev vi bjudna till svärföräldrarna på söndagsmiddag, inte helt fel! Det blev helt underbart gott, svärmor testade något nytt o hon lyckades verkligen. Inte att jag var orolig men i alla fall, det hon bjöd på vad u gnskassler med örtkryddor o zuccini o potatis till d. Det var verkligen supergott, o jag tror att d blir godare när man får maten serverad o man har inte behövt o lyfta ett finger för den=D Dock erbjöd jag mig att duka fram men d fick jag inte, typiskt svärmor=) Sen blev d glass till efterrätt inte helt fel d heller, det bjöds på carte d'or dulce de leche, smask!
Nu sitter jag här i sängen helt nyduchad i mitt nystädade sovrum o bara njuter av dagen som varit o förbereder mig för att åka till jobbet i morgon. Jag ser faktiskt fram emot en ny arbetsvecka, jag njuter mycket mer av dagarna o det positiva som händer i mitt liv nu när jag jobbar. Jag mår hellt enkelt bättre, d e så grymt skönt att känna sig så nöjd.
Jag säger bara tack Gud  för allt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Gode Gud säger jag ,att det gick som det gick på väg till jobbet idag, ta lite extra tid på dej så att du inte behöver stressa när det är så här dåligt väglag. Kram Mamma

2010-02-01 @ 13:59:58
Postat av: cecilie-bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vilken söt bild! :D

2010-02-01 @ 14:37:09
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tack!

2010-02-01 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0