På jobbet igen

Jaha då var d dags för mitt allra första inlägg här på min blogg. Jag har just anlänt till jobbet i Malung som förskollärare för att jobba senpasset. Dvs. jag jobbar till halv sju, lite segt men d ska gå bra. Hann hit lite i tid så jag hann o ta mig en kopp kaffe innan jag ska gå in och börja klä av barn som varit ute. 
   Än så länge så stortrivs jag på jobbet med de allra minsta, visst blir d duster även här men d är glömda på fem minuter till skilldad från om man jobbar med äldre barn som har ett bättre minne=).
   Vi hörs snart men nu väntar avklädning av guldklimparna=)

Kommentarer
Postat av: Matilda

ooh låter härligt att jobba på förskola !!! :)

2010-01-26 @ 11:24:58
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ja, d e fantastiskt=)

2010-01-26 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0