Här var d bilder!


Här kommer d lite bilder på familjen, hoppas ni finner dem lika underbara som jag. O då syftar jag väl mest på bilderna med lillsnufs.

 

Här äter lill stumpan banan framför tv´n o hon har dille på att sitta o tugga på skalet, blä...


Det här var julbaket innan jul d, men mycket utav degen hamnade dock i Lillys mage...men hon o jag var glada för d=)


Helt enkelt Lilly o jag, visst är vi väl vackra!




Mina älsklingar Anders o Lilly nyss nedkomna från pulka backen. Lilly älskar att åka pulka, så fort hon får se pulkan utanför så ska hon promt åka. Lite jobbigt när man har brottom till dagmamman.



Här lär vi oss äta själva, o mamma började med youghurt. Kändes liksom lätt o smidigt, d var d med men lite kladd sådär första gången själv fick man ju räkna med. Pappa hade d lite svårare med att hon kladdade. Tyckte att d blev för sulligt men vad kan man vänta sig. Att man vips ska kunna äta perfekt?=)

 

Det här är den nyaste bilden på lilly grynet (kärt barn har många namn...) men här är hon precis nyklippt. Luggen blev lite kort på grund av att hon när jag nästan var klar lutade huvudet framåt o jag hann klippa till o luggen for iväg uppåt. Så d var bara att klippa resten av luggen lika kort. Tur att hår växer!=)Men söt blev hon ändå.


 






 

 



 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0