Det här är jag

Mitt namn är Emmelie och jag bor just nu i Dala-järna med min man Anders och min dotter Lilly på nästan ett och ett halvt år. Vi bor i ett rött hus med vita knutar, riktigt idylliskt. Jag får lägga ut lite bilder.
  Vi köpte huset när jag skulle få lillan o sen dess har vi hunnit renovera ganska mycket i det. Mest ytrenovering. 
  
Jag blir 28 år i år, hjälp! Vad tiden flyger. Jag jobbar som förskolelärare i grann kommun vilket jag stortrivs med, jag har hand om 1-3 åringar. Jag är en socialsjuk människa så på fritiden älskar jag att umgås med mina vänner o deras familjer. Annat som jag ägnar min lilla fritid till är träning, inredning samt scrapbooking (jag gör mest kort).





Lillys ett års kalas, med i bilden är också min man samt lillys kusin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0