Vad var d jag sa?

Ja, som sagt igår var d mildgrader o snöade o idag är d 17-20 grader kallt o man vill inte vistas ute allt för länge. Men strålande sol e d. Ja, ja, jag ska inte bara klaga jag lovar. Jag hade möte igår på jobbet efter d att jag jobbat o kom hem kvart i nio så d var bara att stupa i säng sen skulle jag upp o öppna idag kl. halv sju. För er som just börjat läsa min blogg så jobbar jag en timmes bilfärd bort. O nu tycker ni eller tror ni att jag ska klaga igen men d ska jag faktiskt inte. När jag vaknade imorse så fann jag mig faktiskt helt utvilad o riktigt sådär belåten. Jag hade bett Gud att Lilly skulle sova hela natten (hon har varit lite kronglig) o att jag skulle få känna mig helt utvilad när jag vaknade. Vilket bönesvar va?! Det kändes helt super ialla fall. Sen är vetskapen om att jag snart slutar inte heller helt fel. D e hemskt gött att sluta tidigt minst en dag i veckan då man känner att man orkar o har tid att göra något kul efter jobbet med lill tjejen.
Ja, då har snart en till arbetsvecka gått...d e helt sjukt vad veckorna flyger förbi. Det känns lite som att d bara är måndagar o fredagar, men d e helt ok=)
Jag har mycket att se fram emot framöver så d gör inget om tiden springer iväg lite. D jobbiga är ju bara att den fortfarande går lika fort när man kommit fram till d roliga man ska göra, o vips e det kula förbi...men men. Jag får väl hitta på något annat att se fram emot då=)
D roliga jag talar om som ska hända är först att brorsan m fru kommer till helgen så gör även en av mina bästa kompisar från Jönköping. O d bästa med att hon kommer är att hon också stannar en HEL vecka! Så kul! Fika, fika, fika säger jag bara=) Sen inte nog med d, om ca tre veckor åker vi som familj ner till Jönköping o hälsar på dem som familj i deras nya hus. O d ska bli riktigt kul o spännande o se hur d har d.
Ja, d var d=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh jag längtar också tills vi kommer om bara två dar! Ska bli sååå skoj när ni kommer ner också. Känns som att det var länge sen. Har snart läst ikapp mej på din blogg nu... du har vart riktigt flitig sen bloggen startades. KUl!Kram

2010-02-10 @ 18:31:34
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0