tuff förnatt!!!

Oh, i går kväll trodde jag aldrig att jag skulle få sova i natt. Lilly har så fruktansvärt ont i munnen på grund av att hon håller på att få stora tuggtänder. Hon vaknade elle hon somnade väl aldrig men hon skrek ungefär var femte minut. Man han precis in o lägga sig själv, efter man varit inne hos henne, så skrek hon igen. Alvedonet hjälpte inte mycket d inte. Då är man ganska maktlös. O jag skulle upp klockan kvart i fem, o Anders var borta på träning. Ja, det var minst sagt drygt! Men sen till sist så somna hon efter att jag hunnit ge henne den andra dosen alvedon. Då kunde jag gott somna in o drömma gott.
Nu sitter jag här på jobbet o har d både hektiskt o lugnt, vi har få barn men många vikarier så man har mycket ansvar för att saker o ting händer o blir gjorda. Men d går bra. Hela den här veckan har varit ganska hektisk på d viset så d ska bli väldigt skönt att sluta tidigt idag o komma hem till familjen o ha fredagsmys.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0