Seriöst!

Jag har inte varit in på min blogg o skrivit lika mycket som tidigare. Har inte haft tid. Men jag var inne o tittade på kommentarer o såg att någon rättat mitt inlägg om fredagsmys. Jag blev inte sårad eller så men seriöst, hur  orkar man? Har man inget bättre att göra? Men för att förklara mig så är d oftast så att jag är på jobbet o skriver o då måste d gå fort för att jag ska hinna med. Så jag tar mig inte tiden att korrektur läsa. Sen använder jag vissa förkortningar för att d ska gå snabbt att skriva. Men jag tror att d flesta vet vad jag menar. Men, ja, då vet ni=) Men om ni inte har något bättre för er med er tid så känn er fria att rätta d jag skrivit=) Det ger mig bara ett gott skratt o jag inser vilket berikat o kul liv jag har som inte har tid eller lust att rätta andras inlägg.
kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha...skrattretande. Jag har då iaf förstått va du skrivit. Men...som du säger. Personen i fråga lär ju inte ha så mycket bättre för sig än att slösa tid på struntsaker.

2010-02-20 @ 21:44:09
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0