Ny look!

Jag har länge gått o tänkt på att jag vill göra något nytt med håret men har velat fram o tillbaka om vad. Men sen kom jag på det, o då var d bara det där med frissan, att skaffa sig en tid. O ja, tiden gick innan jag kom mig för att ringa o boka just en tid. Men idag så kom jag till skott o ringde upp min frissör för att se om hon hade någon tid ganska snart framöver. För d e så med mig att när jag väl kommit på vad jag vill göra med håret så vill jag att det ska ske på momangen. O vet ni, hon hade en tid idag, IDAG! Kunde d bli mera perfekt? Jag tog tiden, ringde mamma som kunde komma o vara barnvakt o iväg till frissan for jag efter jobbet. O detta blev resultatet.

Lite oskärpa på bilden, jag vet men dock en bild=) Kan ni förstå att d var läskigt att sitta där i stolen när hon klippte av första tåten på nästan tio centimeter...Men jag blev riktigt nöjd o känner mig riktigt fräsch, känns helt rätt helt enkelt=) Men jag ser att min lilla lugg inte ligger sådär jättefint men, men det kommer säkert flera bilder.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

O va fin du blev i håret! Nu blev jag sugen på att klippa mig....men jag har bestämt mig för att spara det långt =)

kram

2010-02-24 @ 22:48:37
URL: http://livdesign.se
Postat av: Therese

Snyggt! En skönhet som du passar iofs i det mesta... men detta gillade jag verkligen. Lite sugen på att själv klippa mej kort igen, men ska försöka hålla mej ett tag nu när jag äntligen fått det långt. Kram kram

2010-02-24 @ 23:11:19
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tack tack för era fina kommentarer!!!

2010-02-25 @ 07:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0