Nu får d vara nog med snöoväder!!!

Jag börjar bli allmänt trött på all den här snön nu. Vad ska man med så mycket snö till när d sen blir så kallt att men ändå inte kan gå ut o njuta i pulka eller skidbacken av den. Det värsta är ju när man ska sitta o köra i all denna snö som inte hinns med att få bort från vägarna. I morse vad d två olyckor på väg till jobbet, det var en timmerbil som stod o blev omlastad på vägen, som tur var i mötane körfält så jag tog mig förbi o hann till jobbet i tid. Den andra vet jag inte riktigt vad den handlade om, men d står väl i tidningen imorgon. Jag kan bara ana vad som kommer ha hänt under dagen o när jag ska åka hem sent ikväll. Inte nog med att jag jobbar stängning men vi ska ha möte ikväll också. Vi försöker lägga om d men d är inte så lätt...Som sagt, den här snön är bara så onödig o så dryg! Den bara ställer till med en massa problem!
Jag LÄNGTAR till d blir vår o man slipper hålla på o anpassa sig efter all denna snö o snöskottning mm.
SÅ D SÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0