Mys!

Nu har jag jobbat stänging i två dagar vilket betyder att jag lämnar lilly lite senare hos dagmamman. Det har varit så mysigt! Man har fått sova ut sen har man väckt Lilly o hon har varit på strålande humör när hon då vaknat o slängt sig om halsen o man har fått en stor kram. Så mysigt alltså! Sen har vi gått ner o gjort oss iordning o sen har vi ätit gröt till frukost. Det är faktiskt nästan d enda som Lilly vill ha o äter så tidigt på dagen, men d e ju nyttigt o bra o då får ju jag i mig en bra frukost också. Så d e allt bra med barn som gör att man själv lär sig äta bra saker=) Men i alla fall, efter frukost så har vi satt på tv en lite stund inna d varit dags att klä på sig för att åka o då har Tufflan också bara varit sådär mysig o go o suttit i knät o myst. Helt enkelt två helt underbara morgonar (säger man så?). Jag får ju inte glömma att berätta att mjölken tog slut igår så jag bävade för den här morgonen att vi inte skulle kunna äta gröt o behöva tragla i Lilly något annat. Men så kom jag ner i morse o på bordet ligger en lapp från min älskling där d står att han var förbi macken igår o köpte mjölk så det stod en liter i kylskåpet. Ibland är han bara sådär extra fantastisk, han räddade morgonen=)
Step up'en som jag gick på igår gick superbra! Det var nog vad min kropp behövde efter allt stillasittande på kursen. Huvudverken försvann o jag kände mig riktigt stark o tog i för glatta livet. Helt underbart att känna så när man tränar. Sen sov jag riktigt gott i natt o Lilly hade också en hyfsat bra natt i natt. Hon vaknade inte lika mycket som natten innan. Hon är lite förkyld så hon har krånglat lite på nätterna.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill också börja träna. Det låter så skoj.



Visst är det mysigt med sådana mornar. Önskar att vi hade några fler av den varan. Mira är tyvärr alldeles för pigg så fort hon vaknat. Att sitta still då är i stort sett omöjligt:)

Kram på er

2010-02-23 @ 14:39:29
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Hej hej! Ja, ja men vist är dom fiiiina =) Du får se dom irl när ni kommer =) Tror jag skippar Ullared, em tack iaf =) Nått gott på fredag vore kul. När kommer ni ner?

kram

2010-02-23 @ 22:08:34
URL: http://malinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0