Måndag igen

Ja, då har helgen gått o allt gick bra. På fredagen kom brorsan o sara sent då d blev inte mycket tid att träffas. På lördagen drog grabbarna tidigt rallyt o vi tjejer tog d lungt  o åt frukost sen skulle vi åka till nås. Men bilen ville inte starta på grund av att min käre make hade glömt sätta i motorvärmaren o d var 27 minusgrader ute, kallt! Men vi satte i mv'n en timme sen åkte vi till mamma i nås, där var vi sedan hela dagen o blev uppassade. Helt underbart!!! Hon hade gjort bullar så vi började med att fika igen ( vi tog en fika medan vi väntade på att bilen skulle starta) sen när grabbarna kom så bjöd hon på en kycklinggryta/gratäng med ris till, SÅ GOTT!! Sen som att inte d räckte så fick vi marängsviss (eller hur d stavas) till efterrätt, mums! Men sen var man typ stoppad=)
På söndagen vaknade jag av att jag fick frukost på sängen av min underbare make o lillstumpa. På dagen träffade jag Therese med barn o lite senare så fick vi fika hos svägerskan o familjen. Hon hade fått bakmani o gjort två olika tårtor som smakade fantastiskt!
Sen till kvällen bjöd Anders mig på mat, d var en perfekt dag!
O idag är d måndag igen, jag hade kort dag på jobbet o sen utvecklingssamtal, men d var en bra arbetsdag. Nyss kom jag hem från mitt step up pass så jag ska fika lite kvällsmat sen ska  jag lägga mig.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0