Hungrig!

Ja, ni som läser den här bloggen vet väl vid det här laget att jag är gravid, om inte då vet ni d nu=)
O nu har jag kommit i ett stadie där d känns som jag är hungrig för jämnan...d e så drygt! Det kurrar i magen konstant tror jag så jag har blivit ett knäckebrödsmonster tror jag. För så fort jag känner hunger går jag o bryter av en bit knäcke o knaprar på, då lägger sig hungern en stund. Jag är i alla fall glad över att d inte är godis o chips jag måste ha för att stilla min hunger o mina begär.
Mina gravidbegär är dock helt annorlunda sen sist, då jag gick med Lilly. Då ville jag ha eller jag var tvungen att ha oboy, falukorv, chips o chokladtårta. Nu är jag sugen på oliver och äpplen o ja, knäckebröd, d bådar gott för att inte gå upp så mycket i vikt den här gången. Jag hoppas att nyttighets begären håller i sig o inte förvandlas till chips.
Oh, nu ska jag snart ta in barna ha samling o sen få ÄTA!!!! Underbart, d blir makaronipudding idag, så gott!!
hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0