bloggstrul!

Hallå, har inte kunnat blogga på vad är d två dagar, känns länge d. Jag satt vid datorn igår o ladda in bilder som jag skulle lägga in o skriva om. D hände lite då jag var hemma med lill stumpan. Men tror ni d gick, nä jag kunde inte komma in på min sida så jag kunde skriva eller göra nått...det kändes typ drygt o surt! Det är inte alltid man får så mycket tid över att man hinner sitta o fixa med bloggen så man blir irriterad när d inte går som d ska.
   Nu är jag tillbaka på jobbet o smedmånaden är över, nu märker man att alvaret riktigt börja sätta sin ton. Jag ska snart ha hand om en inskolning själv samt börja ha utvecklingssamtal som jag måste förbereda. Men jag tycker ändå att jag förberett så gott jag kunnat hittills men sen är d så mkt som man bara kan göra sådär precis innan o d känns lite jobbigt. Jag gillar att ha kontroll o koll på saker i förväg men jag får visa min flexibla sida=)
Jag har rast nu så jag tror jag ska avsluta d här inlägget o gå o ta mig en kaffekopp o en kaka innan jag ska klä på mig för att gå ut o röja med ungarna i snön, kul d!!
Vi hörs, bilder är påväg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0