Snön faller vit på taken...

Endast mamma är vaken o gör tomtegröt så här på julaftonsmorgonen. Jag fick just springa för att ställa av den då den just nu bestämde sig för att koka över. Som jag har stått o passat denna gröt o så hinner jag skriva en mening o gröten kokar över...det är såååå typiskt!
Det är jag som ska stå för gröten ikväll, vi ska till svärföräldrarna idag men sen när Lilly ska sova så åker vi alla hit o grötar till d=)
Jag måste ju berätta om natten också, den har varit fantastisk! Jag gav Sandra ersättnig igår efter att jag ammat henne. Gissa hur länge hon klara sig utan mat?! 8 timmar!!!! Så jag fick sova fem timmar innan hon skulle ha mat igen...jag la mig tyvärr inte samtidigt som henne. Hade lite mera paket att slå in o sen hamnade jag framför "The holiday" som är en av de mest underbara filmerna som finns enligt mig själv=)
Kram o God Jul på er!


Hoppas d kommer se såhär fint när jag är färdig med min gröt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0