Sista julklappen köpt...

Idag åkte Sandra o jag med min mamma o pappa till Borlänge för att inhandla d sista julklapparna. Man kan säga att vi inte riktigt var ensamma där. Jag hade tänkt komma därifrån med ett par fleecebyxor till Sandra men när jag tog kölapp nr 368 o  d stod 336 på deras nummerapparat så la jag faktiskt ifrån mig byxorna o gick...inte en chans tänkte jag. Så nu får jag nog åka upp till lokala tygaffären o köpa fleece o sy ett par istället. Det är ju faktiskt inte så svårt=)
Jag skulle ju som sagt handla färdigt julklappar o däribland skulle min mans julklappar köpas...suck! Killen önskar sig ju ingenting men det blev faktiskt någonting=) Jag hoppas han kommer att gilla d...
Jag är väldigt stolt över mig själv också efter denna shoppingdag för jag har inte köpt ett enda dugg till mig själv=)!! Det är ett stort framsteg o jag hoppas kunna fortsätta så ett tag så att jag kan spara ihop lite pengar...
Ikväll är d film på agendan o faktiskt en lite godispåse...det ska bli gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0