Sååååååå trööööööt!!!!

Vilken vecka o framför allt vilken dag! Jag är helt slut, så slut att jag hållt på att svimma flera gånger idag...inte så kul när d nalkas jul o klapparna inte ens är inslagna än...
Lilly har varit i sitt esse idag...ej possitivt...Hon har nästan grinat hela dagen. Enda stunden hon var nöjd var när hon fick följa med mig till affären o handla samt när farbror Daniel var här en kort stund för hjälp med paketinslagning. Sandra har inte heller varit speciellt nöjd idag...hon som kunnat lega i babygymmet superlänge o lekt har inte ro till mera än max fem minuter...hon försöker vända sig o lyckas nästan vilket gör att hon blir sååååå arg när hon inte lyckas vända den sista lilla biten. Hon vill verkligen runt nu=)
Igår hade vi lilljul tillsammans med kusinerna som ska spendera julen hon mormor o morfar. Det var supertrevlig men jag längtar redan efter deras sällskap. Lilly skulle verkligen behöva det för hon klättrar som sagt på väggarna. O jag försökte åka pulka med  henne men hon grina hela tiden så vi gick in. Hon ville måla med vattenfäger o d slutade med att hon sprutlackerade våran vita kökstapet med grön färg som inte gick bort. O nej vi kan inte skylla oss själva som lämnade henne själv med vattenfärgen som ni kanske tänkte att vi gjort...vi satt där hela tiden men d sa bara tjvoff så var både maken o tapeten grönprickiga....suck!! Ingen idé att tapetsera om än dock, vi har ju en till som ska igenom denna fas så d är bara att vackert vänta till barnen blir större...
Vi får se hur kvällen blir men jag hoppas på en tidig kväll för Lillys del så man kanske kan få d lite lugnt.
God jul på er så får vi se när jag tittar in nästa gång=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0