Ny slinga på väg upp

Tack för era "fina" kommentarer Daniel o Sampe=)
Men någon ny gran blir d inte o som tur är använder jag mig inte av konventionellt glitter utan glitter som man liksom mera lägger på lite här o där. Så jag behöver faktiskt inte ta ur allt pynt för att få i den nya slingan som jag inhandlat idag. Men vi får se hur mycket den gör för granen...den ser ju fortfarande lite tilltuffsad ut o bättre blev d inte igårkväll... Min kära svärfar som är så mån om oss o vår gran kom hem till oss igår kväll med ett verktyg som man mäter ström eller ja vad d nu är med. Han lokaliserade felet o fick till min svärfars förtret erkänna sig besegrad av  ljusslingan efter säkert en halvtimmes trixande o fixande. Han gillar INTE att bli besegrad av mekaniska prylar=)
Men snart så ska den nya slingan upp o då kanske granen blir värdig att fotograferas o läggas in här, det återstår att se=) Annars idag så ska d äntligen bli pepparkakshusbygge (det blev ett fasligt långt ord) o lite annat julpyssel när Lilly kommer hem från dagomsorgaren som d nu så fint heter=) eller vänta nu pedagogiska omsorgaren var d visst. Förlåt Marina om du läser detta men det är såååå långt ord. Jag kallar dig faktiskt för dagmamma i detta forum hoppas du inte är allt för besviken på mig.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dagis, dagmamma och lekis heter det, och kommer alltid att heta så här hemma:)

2010-12-20 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0