Nu är d jul igen...

Julafton närmar sig med stormsteg o jag vet inte vart tiden tog vägen. Jag tyckte nyss att d var så långt kvar o att jag hade all tid i världen att hinna göra allt jag skulle...jag har nästan hunnit allt men så kom jag på igår att det kan vara en bra idé om julklapparna som ska delas ut på lilljulen imorgon blir inslagna. Så igårkväll var d bara att sätta sig o göra juladresser o slå in klapparna. Varför göra juladresser själv när man är stressad kanske ni tycker. Jag hade tänkt köpa men jag sänker mig inte till vilken nivå som helst=) Jag är knäpp o pendantisk o nojig jag vet men jag arbetar på d=) Men i alla fall jag gick upp till affären o alla etiketter gick i silver o mina andra paketdekorationer gick i rött o guld så d var bara att göra själv men jag gjorde en vääääälidigt enkel variant. Så jag var duktig endå tycker jag=)
Idag har jag sytt färdigt de julklappar som ska delas ut innan o på jul. Har en del kvar till efter=)
Jag halft lovade kort på våran gran o d ska ni få. Bilderna är inte så fina men jag vet helt enkelt inte hur man ställer in kameran så man  får den där mysiga varma känslan på bilden o samtidigt få bra skärpa...

Där är den...skönheten=)

Vårat pepparkakshus som blev färdigt igår. Det var så kul när Lilly skulle sätta på karamellerna så åkte varannan på taget o varannan på golvet, sen slank d ner några i magen ockå=)

Här Lillys fina lykta som jag hjälpte henne göra. Den består av bitsocker o hobbylim, o står på en kartongbit inklädd i ugndfolie.

Här, jag själv o Sandra


Kommentarer
Postat av: Mammsi/Mormor

Sötnosar, längtar redan efter er, fast vi sågs i tisdags.

2010-12-23 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0