Äntligen "varmgrader"

Nu har temperaturen äntligen gått upp från att ha legat kring -27 grader till ca -5 grader...lite behagligare=)
Igår kväll efter att våra gäster åkt o vi intagit lite mat så skruvade vi ihop bobben som Lilly fick i julklapp av farmor o farfar o så gick vi ut en sväng. Första gången på fem dagar tror jag nästa...sjukt länge sen som hon fick leka ute...eller snarare KUNDE leka ute. Lilly STOOOR trivdes när vi kom ut o bobben tyckte hon otroligt mycket om d märktes, hon skrattade o tjoade när vi drog henne på den. Efter promenaden så ville jag testa min spark som jag fick av maken i julklapp så jag tog med Lilly på ett varv med den också vilket hon å tokgilla=)
En riktigt lyckad kväll o dag för den delen.
Just nu är maken ute med Lilly och åker bob tillsammans med ett par kompisar till henne. Jag kan inte tänka mig annat än att hon skrattar o har d kul i backen...kaske att d blir lite bråk om bobben då hon säkert måste låna ut den till kompisarna=)
I eftermiddag när Lilly sovit bär d av till mamma i Nås. Pappa jobbar långdag så jag o barnen tänkte vi skulle hålla henne lite sällskap sen längtar jag faktiskt hemskt mycket efter henne också. Så d ska bli riktigt kul o mysigt att träffas igen. Anders han stannar hemma o gör lite nytta förhoppningsvis...det återstår att se=)
Bilder på bobåkning o spark får komma en annan dag. Det var för mörk igår för att ta kort o idag är jag ju inte med själv såå..ja d säger sig självt att d inte finns några bilder=)
Kram på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0