Uppdatering...

Igår var det så fullt upp så jag hann inte skriva något trots att det var länge sedan jag var in. Jag kan säga att jag inte haft trisstess i alla falla. Våra kompisar från Jönköping är uppe igen så jag umgiks med Therese i stort sett hela dagen vilket var trevligt! Först var vi i lekparken tillsammans med Jeanett o Emma samt allas barn. Vi fikade o hade det mysigt tills det  blev sovdags för barnen då barn blir som de blir=)
Efter d tog jag o Therese en tur till Vansbro, hon skulle ha nässpray men vi tog även o kikade in lite i de andra butikerna som ligger där. Det är inte många men bara att få komma ut själv utan barn i Vansbro just då känndes guld värt för mig=)
Idag har d varit gnöldag för Lillys del, inge kul alls! Vi har försökt sysselsätta henne, vi har bland annat målat samt varit till lekparken en sväng. Jag har faktiskt tagit mig lite extra tid framför symaskinen då jag tycker att jag förstänat det så mycket som Anders ränner omkring på diverse grabbsaker=)
Lilly blev faktiskt lite uppåt då en vän bortifrån kom på besök o ängnade sig åt henne en stund. En kille som numera bor i Nyköping, Spart som han kallas här. Han läste böcker för henne mm. Så han blev riktigt populär o lillstumpan blev nöjd, skönt!=)
Ikväll så snart jag är färdig med mina inlägg här ska jag nog sjunka ner framför tv:n ett slag med något gott, lite glass tror jag. Det är ju ändå fredagskväll=) Jag har förövrigt varit sååååå trött idag o vill bara att denna lilla bebis ska komma ut nu för jag har verkligen ingen ork kvar i kroppen för att bära det längre känns det som. Jag skulle nog kunna somna på stående fot känns d som...men, sånt kan man ju inte hålla på med=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0