TACK!!!

Har inte tid att skriva något längre inlägg men jag ville bara tacka för alla fina kommentarer som jag fått. O meddela att vi mår bra o att ni är välkommna att hälsa på oss=)
Idag var vi för övrigt till Mora på efterkontroll o allt såg bra ut, pku testet får vi besked om senare om det skulle visa sig vara något.
En sväng på stan blev det också, jag ville ha något till Lillsnuttan men lyckades inte så bra då jag inte hittade direkt något i stl. 50. Jag frågade till sist i butikerna om man slutat sälja den storleken men svaret var mest att det kom så få plagg i den sizen att de gick åt. SÅååå tråktigt!! Man vill ju kunna klä upp sitt barn även om det är litet o så kom jag o tänka på prematur barn när jag beklagade mig för mamma om saken...hur gör de som får så små barn???
Ja, ja, för övrigt var det en trevlig tur men alltid lika gött att komma hem igen=)
Nu ska jag beställa lite tyger så jag kan sy något fint till lillan istället.
Ja just ja, namnet är bestämt men jag håller på det lite till bara för att ännu en dag smaka på det o kalla henne det=)
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0