Reafynd i Mora...

Idag må ni tro att jag fått motion så nu sitter jag här med tokvärk i magen lite fattigare men med riktigt fina fynd till Lilly samt lilltjejen i magen=)
Det hela började med att jag skulle följa med Emma o barnen till Malung för att plocka ur deras bil som blivit skadad. Vi skulle då även titta in på mitt gamla jobb för att säga hej samt hämta en liten present som jag fått av en tjej som slutade där. Ett jättefint vitt hjärta med ett värmeljus i=)
Under färden till Malung började Emma spekulera i om vi skulle ta oss vidare till Mora vilket jag inte tyckte alls var en dålig idé. Jag hängde på direkt, stantarv som jag var=)
Väl i Mora började vi med att äta sen var vi igång med vårat fyndande=)
Jag började med att införskaffa en trägunga på rea för 89kr inte helt fel, så snart har vi två gungor på ställningen ute. Vilket kommer att minimera gungbråken lite hoppas jag=)
Sen blev det klädaffärernas tur...

Där fick jag tag på ett par jeans som kostat 200kr för 49,50kr, inte helt fel. Vidare en liten väst, virkad typ som kostat 130kr, för 42kr samt jeansshortsen som kostat 149kr för 44,50kr. Man kan säga att jag var o är riktigt nöjd=)

Sen kunde jag inte motstå denna klänning som var nedsatt från 99kr till 19,50. Så nu hoppas jag att båda ultraljuden haft rätt om att det är en lite tjej vi ska få för denna klänning är i stl. 56=) allstå inget för Lilly...
Det blev också en mössa för 10kr...
Jag kunde väl inte låta bli att införskaffa något åt mig själv så jag fyndade en ny klocka för 148kr på guldfynd samt två koftor (till fullpris dock) på HM.
Jag har helt enkelt haft en kanondag! I trevligt sällskap, barnen, måste jag säga, skötte sig exemplariskt...Mot slutet blev det lite gnöl men jag måste säga att jag fullt förstår d=)
nu ska jag gå o mysa framför ngn film med gubben, kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja om du ska kunna sätta igång förlossnignen på nåt sätt så borde du ju ha gjort det idag med dina promenader. haha.



Fina kläder. Roligt när man lyckas fynda billigt. Jag ser fram emot att göra det i oktober när vi åker till ullared:)

2010-08-10 @ 20:54:48
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0