Nytt kök!

Nytt kök! Ja det är vad jag drömmer om efter dagens bravader i mitt. Upptäckte hur otroligt skitiga mina skåp o kökslådor var att jag inte kunde begripa att jag inte städat där tidigare, usch o fy skam till mig. Men det kändes lite otacksamt att städa mitt kök så det inte blir någon vidare förändring...jag vill ha ett nytt kök med fina lådor innehållande sjysst lådinredning mm. Samt skåp som inte är knäppa o helt feldimensionerade på alla vis...
Dock blev det faktiskt tack vare lite omplanering samt glasslådor o andra förvaringslådor ganska bra i mina skåp.
Jag kan iallafall komma åt det mesta o det blev lättare att hålla rent i framtiden. Nu har jag bara ett hörnöverskåp samt kastrullskåpen kvar, pusst!
För ett nytt kök d får jag vänta på i, ja...vad ska jag gissa på...tre till fem år...Man kan ju alltid hoppas att man vinner storvinsten på trisslotten som jag årligen brukar få i julstrumpan av maken=)
Annars har inte så mycket skett idag, jag har varit såååå trött att jag inte ens orkat med mig själv eller att äta nästan. Dock har jag tvingat i mig mat för att inte bli helt otdräglig att vara tillsammans med=)
Imorgon blir det att hämta bättre järntabletter från mitt privata apotek Emma=) ,hon har kvar niferex sen hon var gravid (tre månader sedan), så att jag förhoppningsvis blir lite piggare. Annars vet jag inte hur jag ska orka klämma ut en unge...
Vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inte så att du boar innför barnet eller så...?:)

2010-08-08 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0