Inte nu!!!

Vad tror ni jag har åkt på då??? Jo förkylning med feber!!! Fatta så otroligt drygt, jag har verkligen inte tid eller ork att vara sjuk nu...Inte för att man egentligen någonsin har d men just nu är man extra trött o sliten endå. Så ni kan ju bara tänka er hur första dagen utan maken hemma har varit...inte superkul precis...Men jag har ju inte kunnat vara stilla för d, tok heller bebis är påväg så det finns saker att göra. Jag har gjort iordning spjälsängen så nu står den färdigbäddad vi våran säng, skötbordet är också på plats. Sen har jag ju fått mina kära maskiner i källaren installerade, mr torktummlare o mr tvätt, så jag passade på att tvätta överdragen till sofforna. Som om det skulle bli gjort när man fått liten...nä! Men sen fick jag ringa Anders o säga som d var varpå hans kollegor tyckte han skulle åka hem o ta hand om mig o lillan så vi fyratiden var han hemma o jag fick gå o lägga mig, såååå skönt!
Lilly har varit som ni kanske förstår ganska understimulerad, men vad kan man göra...det blev bananer i pjamas på förmiddagen, sen blev det sova o lite hjälpa mamma för att sedan cykla upp o köpa en godispåse till snufs o två nya filmer vilka blev nalle puh o detta förgyllde hennes eftermiddag tills pappa kom hem. Vi åt sen åkte vi en snabbis till nås (mormor o morfar) då min farbror med fru var där på snabbvisit o ville säga hej. O det blev faktiskt inte mkt mera en hej o en kaffekopp då lillan skulle hem o sova.
Tur att d e helg imorgon så att Anders är hemma o jag kan vila så att jag blir frisk nog o klämma ut bebis=)
Ha d gott så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0