Grundat o klart!

Igår när jag låg o skulle till att somna började jag planera för morgondagen. Som sagt, jag försöker hålla mig sysselsatt så gott jag kan för att slippa tänka på magen o att bebisen inte behagat sig ut än=)
Så jag tänkte att jag skulle samla mina krafter o ta ett ryck i lilltoan igen. Detta gjorde jag så fort jag kom hem efter att jag skjutsat Lilly till dagmamman. Jag funderade inte ens utan tog på mig målarkläderna o började rolla väggarna, så nu är allt målat. Men jag inser ju att trots den förgrundade väven som det så fint hette när vi köpte den lär jag måla en gång till. Å d betyder köpa ännu en burk med dyr våtrumsfärg...Till saken hör att vi köpte färgen på bauhaus i Uppsala när Anders var där sist o jag vet inte om de säljer just d märket o den färgen i byns lokala färgaffär...Känns lite surt kan man ju säga=(
Men jag har försökt ringa butiken men inget svar, så jag får väl ta o kika in när jag ska hämta Lilly o kolla om jag har turen med mig.
Jag måste säga att det gick riktigt bra att måla, jag blev inte alls lika trött som sist. Det kan bero på att det blivit lite svalare också så man blir inte lika varm o matt.
Nu ska jag snart äta lite lunch o sen sova. Sen hämtar jag snufs så får vi se vad som händer sen...
Om inte min högsta önskan går i uppfyllelse till kvällen så kanske jag tar ett ryck med rollen igen dvs om jag får tag på färg=)
Kram på er o tack för alla kommentarer!

Tänk vad tiden går fort, denna bilden är tagen för snart ett år sen i oktober. Jag hittade den då jag gick igenom lite bilder på datorn o ville bara visa den. Helt underbar lillsnufs i en overall som nu är på tok för liten o då var så stor...o iklädd tossor för hon inte kunde gå än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0