Dryg morgon, dryg kväll...

Morgonen idag började väl inte sådär jätte kul, Lilly var inte på sitt bästa humör o vare sig jag eller maken orkade riktigt med henne...hon var så gnölig. Antagligen på grund av understimulering, jag höll nämligen på i köket för att ta det sista men kom inte så långt men två skåp till är klara.
Så på eftermiddagen blev det att ringa på stimulans vilket vi fann hos Jeanette o sonen Leo. Tur att man har vänner vars barn också behöver leka av sig=) Vi var där i säkert två timmar innan vi såg på klockan o insåg att det var dags att åka hem o äta något. Efter besöket var hon faktiskt ganska trevlig o man märkte att hon fått leka av sig men nu när hon skulle lägga sig var hon riktigt otrevlig faktiskt. O inget man säger hjälper känns d som, hon bara skrattar än rakt upp i ansiktet o lyssnar inte alls. Man kan ju bli ilsken för mindre...o hon har fortfarande inte somnat utan sitter däruppe i sängen o bara för oväsen...ska väl gå upp snart igen o lägga ner henne. Usch så trött man blir, det är som att de känner av att man själv är trött o inte har humöret på topp men istället för att bli lugnare blir hon mer orolig o dryg, suck!
Jag hoppas att hon somnar snart o sover hela natten o gärna bjuder oss på sovmorgon med...
Imorgon ska jag för övrigt till Malung med en kompis dvs om inte bebis behagar komma ut.
kram så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0