Vilken dag...

Ja, igår blev det inte något mera bloggande för mig inte. Det gick i ett sen jag kom hem, inte en lugn stund. Det blev ingen simmning heller, så irriterande. Jag körde efter jobbet in vid bankomaten i vansbro för att ta ut pengar, tankade bilen o sen vidare till badhuset. Ut ur bilen öppnar bakdörren o upptäcker att badväskan inte är men. Den stod kvar hemma i hallen, det vara bara såååå irriterande, jag hoppas på en ny chans imorgon för jag viiiiilll simma nuuuu! Måste röra på mig!!!!
Idag var det ju till min tröst en fantastisk dag så efter frukost gick hela familjen ut på en promenad o strosade lite på byn o så där. Riktigt mysigt, det var första dagen som Lilly o Anders var feberfria o faktiskt ganska pigga. Så vi bestämde oss även för att hela familjen skulle gå på kalaset, inte lika bra idé. Lilly var grinig hela tiden så man mer eller mindre slängde i sig smörgåstårtan o fikat o insåg ganska snart att vi var tvugna att åka hem. Vi gjorde ett försök med barnvakt hos farmor o farfar men de hade andra planer så d gick tyvärr inte. Men men lite kalas blev det ialla fall. Det jobbiga med Lilly nu är att hon är så mammig så det går inte så bra att dela på gnölighetsbördan heller för hon ska bara till mig o inget annat duger, ett plåster helt enkelt vilket kan gå mig lite på närverna. Så nu sitter jag här med huvudvärk o är såååå trött men nu sover hon så jag ska ta ett piller o varva ner lite.
Jag har ju lovat lite kalas bilder så det kommer från svärfars kalas samt efterkalas bilder från 30 års kalaset. Jag hann inte ens fundera på att ta upp kameran under tiden utan det blev bilder tagna hemma istället=) Jag har till o med hunnit ta av mig smyckena o så, o Lilly är inte ren under näsan direkt=)Men men det får ni ta...

Här är då prinsessan, det är tur att man kan klä upp någon när man själv inte kommer i några festkläder längre=)

Kanske blev en liten bild men här är en del utav festsällskapet, dvs. svågern med hans familj, vi o lillsvågern samt svärmor o svärfar. Den äldsta brorsan till Anders bor i Stockholm så han kunde inte komma. Han har varit hemma ganska nyss.

Som sagt det var fint väder idag så efter promenaden medan Lilly sov så passade jag på att göra lite vårfint ute. Jag tog bort allt gammalt gran/tallris som jag haft på bron samt nedanför trappen o sopade o torkade av utemöblerna. Sen kunde vi inta vårat första vårfika ute på farstukvisten=) Det var riktigt soligt o skönt o sitta där.

Såhär såg vi alltså ut på 30 års kalaset vi var på idag. Som sagt, tur att man kan klä upp någon=) Dock blev jag riktigt nöjd med håret. Jag har köpt en ny hårprodukt, wella saltvattenspray som man har i o sen fönar o stylar för att få volym. O den fungerar verkligen, jag fick verkligen volym o d håller än, riktigt bra. En del produkter håller ju bara en timma typ sen är håret platt igen. Sen kan jag tillägga att håret inte känns fettigt eller skitigt när du har i produkten, också d jättebra.
Men då så, då har ni fått lite bilder så nu ska jag sjunka ner i tv soffan o bara mysa o varva ner. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0