Nytt försök!

Igår när jag var på väg hem från jobbet ringde jag hem till maken för att få reda på vad doktorn hade sagt. Han var ju där igår, skrev jag d? I alla fall, han var på kontroll för att han hostat en längre tid, o tror ni inte att han hade både feber o något som kallas låg sänka som man inte ska ha. Så han fick även en kur med antibiotika i 10 dagar. Men jag tror febern lämnade honom ganska snabbt, jag hoppas att även Lilly ska vara piggare idag. Men detta resulterade i att jag fick åka raka vägen hem till mina sjuklingar o ta hand om dem så något simmande blev det inte för min del. Jag ska försöka att komma dit idag efter jobbet dock för svärmor lovade att hjälpa till lite hemma med Lilly. Hon var ledig idag o så ville hon träffa sessan lite för sig själv som jag förstod d=)
Så det var bra för mig=) Jag vill verkligen försöka röra på mig så att jag inte sväller upp som en stor valross, men än så länge är jag sams med vågen=)
Kalaset igår då, ja, vi och svägerskans familj gick dit lite tidigare med våra sjuklingar till barn innan de andra gästerna hann o komma för Svärmor tyckte minsann att vi skulle dit. O det var väldigt trevligt, jag hade efter detta stohej tänkt mej ut på en promenad men det blev lite glass framför tv'n istället. FY SKÄMS på mig!! Men jag var så fullkomligt trött så jag iddes inte annat, men idag får jag väl simma några extra vändor=)
På kalaset höll jag mig dock väldigt bra, två sorters kakor bara o en liten liten bit tårta, det var väl duktigt?=)
Jag har tagit bilder på det hela, men jag lägger ut dem sen när jag kommer hem, är på jobbet nu så, ja, jag har inte tillgång till dem.
Jag hoppas nu bara att mina älsklingar är friska till imorgon då d e 30 års kalas, skulle vara hemskt tråkigt annars. Ja, just ja! Måste komma ihåg att göra färdigt kortet till jubilaren....får inte glömma det, d skulle vara pinsamt.
Annars  är det ju en riktigt fin dag vi fått så jag hoppas att ni som kan går ut o njuter av den sol vi får, jag har just varit ute o krattat löv på dagis gården, helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0